سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ http://karvarzisara.ir/

دانلود گزارش کامل کارورزی 1وکارورزی 2 {150}

 
  نویسنده
  تاریخ انتشار
4 آبان 1400
  تعداد بازدید
50 بازدید
تومان20.000
ارائه ی راه حل در فضای آموزش و پرورش کنونی ایران لازم و ضروری است. همه چیز از ایده های کوچک آغاز می شود، ما دانشجویان این مرز و بوم و به خصوص دانشجو معلمان موظف هستیم، با بازکاوی و بازنگری این نهاد ، بازشناخت کاستیها و چالش ها و ارائه راه حل های کاربردی به پیشرفت ایران اسلامی کمک کنیم.  

کاورزی1,کارورزی4,کارورزی 3,کارورزی4,کارنمای معلمی,کاورزی 2,دانلود کارورزی ,دانلود کارورزی ,دانلود کارورزی 2,دانلود کارورزی 3,دانلود کارورزی 4,دانلود کارورزی 1 فرهنگیان,دانلود کارورزی 2 فرهنگیان,دانلود کارورزی 4 فرهنگیان,دانلود کارورزی 3 فرهنگیان,کارنمای محلمی فرهنگیان ,دانلود کارورزی 1,ودانلود کارورزی 2 تربیت معلم ,دانلود کارورزی 3 تربیت معلم ,دانلود کارورزی 4 تربیت معلم,دانشجوی تربیت معلم ,پروژه پایانی فرهنگیان ,دانلود نمونه کارورزی تربیت معلم  ,کارورزی سرا,درس پژوهی ,کنش پژوهی ,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی تربیت معلم ,دانشگاه تربیت معلم ,فرم ج ,تربیت معلم ,طرح دس ,

مختصری از د گزارش کامل کارورزی 1وکارورزی 2

 

دانلود گزارش کامل کارورزی 1وکارورزی 2 {150}

گزارش پایانی، مربوط به حضور بنده در فواصل زمانی مشخص شده در یکی از مدارس ابتدایی شهرستان دزفول است. رویداد ها، رفتار ها ، روابط و ماجراهایی که در مدرسه اتفاق افتاده، در این گزارش به شیوه ی روایتی توصیف شده است.

گزارش پایانی شامل 6 فصل مجزا می باشد که هر کدام مربوط به یکی از جلسات حضور در مدرسه است.

در هر فصل دید کلی نسبت به مسائل و رخداد ها متفاوت است. در فصل اول به روایتی از مشاهده ی تاملی فیلم آموزشی و نقد آن پرداخته می شود .فصل دوم مربوط به خاطره ی اولین روزی کارورزی می باشد، که هیچ دستور العمل مشخصی برای این که چه چیزی توصیف شود در آن وجود ندارد و در واقع توصیفات در اولین روز حضور، از طریق مشاهده ی غیر ساختار مند ارائه می شود.

در فصل سوم با عنوان گزارش فیزیکی، به توصیف فضا و تجهیزات مدرسه پرداخته می شود. در این مرحله مشاهده ساختارمند می شود، به عبارت دیگر هدف از مشاهده مشخص است. این فصل شامل بررسی، تحلیل و تبیین همه جانبه ی فضای مدرسه اعم از حیاط، کلاس ها، سالن و … و ارائه ی راه حل و پیشنهاد برای مشکلات موجود می باشد.

فصل چهارم در ارتباط با تهیه گزارش از ساختار سازمانی، روشهای به کار گرفته شده در اداره مدرسه، ساختار سازمانی، نحوه گردش کار در سطح مدرسه، تعاملات میان مدیر، معلمان، کارکنان و نحوه تعامل با اولیاء مدرسه و تدوین آن در قالب پژوهش روایتی می باشد.

در فصل پنجم به روابط عاطفی در مدرسه پرداخته می شود .

گزارش از موقعیت عاطفی روانی مدرسه شامل روابط عاطفی میان معلم و دانشآموزان (درک حالات روانی دانشآموزان، برنامهریزی برای ایجاد جو مثبت و سازنده در فضای کلاس و)… ، تعاملات دانشآموزان با یکدیگر(میزان احترام، همدلی، همکاری و)… ، روابط عاطفی میان معلمان و کارکنان و مدیر، شناسایی و تبیین مسئله و ارائه راه حل می باشد.

مشاهده تأملی کلاسدرس و مسئلهشناسی فرآیند آموزش آخرین گزارش در این مرحله از کارورزی است که شامل جو و فضای عاطفی و روانی، طراحی آموزشی، راهبردهای آموزش ،سازماندهی تکالیف یادگیری، تعاملات میان معلم و دانش آموزان و دانشآموزان با یکدیگر، وضوح و شفاف بودن مباحث، میزان درگیر نمودن دانشآموزان در فرآیند یادگیری، مواد و منابع آموزشی، ارزشیابی از یادگیری و …و در آخر شناسایی و تبیین مسئله و ارائه ی راه حل می باشد.

 

دانلود گزارش کامل کارورزی 1وکارورزی 2 {150}

 

برچسبها